25 Şubat 2016 Perşembe

Ali KARTAL


KAÇIŞ

Her görüşümde
Kapıyorum gözlerimi
Uzak kaçmak istercesine

Sokak ortasında sahipsiz cesetler
Yıkık şehirler, insanlar, anneler
Yetim, öksüz, sevgisiz çocuklar
Yaşı bitmiş damla damlalar
Kimi kimsesiz, çaresiz yavrular
Yağmur rahmetiyle yunan günahlar

Daha neler neler…

Gülmesiz evler, acı sağan babalar
Ter ü taze işkenceler altındalar

Cevapsız, sahipsiz haykırış, bağrışlar
Kinin, nefretin çizmesi altındalar

Yer yarılsa da girse mi arar kızlar
Gök yerden farksız ateşler kaynar

Ahlayıp yakınılan kara yazgılılar
Bekliyor uzak ümidi yaşlı gözler

Kaçıyorum kendimden, utangaç
‘Az biraz insanlığımdan
Üç maymunu oynuyorum’

Gizli umarsız
Çeviriyorum sayfayı
İçimden diyorum hayat
Elbet devam ediyor

Çöldü duygularım kaçışım nereye
Kapatsam da gözlerim olmaz gece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder