27 Ağustos 2015 Perşembe

Metehan FİDAN



ŞEHİDİM

Sana Gabar dağından hazan getirdim,
Getirdim de umudumu yitirdim,
Ben oğlunun kan verdiği ketirdim,
Bembayazdın,al büründün şehidim..

Komutanın dil açmaya mükedder,
Toprak daha yakın,ölüm mukadder,
Sen kınalı,gül kokulu muzaffer,
Kırdılar mı,kıydılar mı şehidim..

İsterdik ki bu vatanı hep cennet,
Ve cenneti koklamaya mücennet,
Bilmezdik ki ne intizar ne cinnet,
Kor günleri gösterdiler şehidim..

Korksaydık şerefi yolda bulandan,
Yemezdik kurşunu elbet solundan,
Gece gözlüm güneş görmez dağından,
Selam getir,ecel gelme şehidim..

Elbette ki ağır geldi saltanat,
Doymadılar izletmeye seranat,
Muhalifin,iktidarın ne rahat,
Kadir kıymet bilmediler şehidim..

Ben milletin tek sözüyüm diyenler,
Ne yiğitler,bozkurtlar,alperenler,
Vicdanını ayaklara serenler,
Rahat rahat uyusun mu şehidim..

Öyle güzel öyle temiz ferruhun,
Kirletenler,günahkarlar güruhun,
Hüdasında taçlanacak o ruhun,
Yaşlanacak firdevsinde şehidim..

Sen cennetin en doyumsuz katında,
Ve ellerin şahadet makamında,
Kaldıysa ki bir günahın hakkımda,
HELAL OLSUN,HELAL OLSUN ŞEHİDİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder