10 Eylül 2015 Perşembe

Metehan FİDAN

ANLAMIYORSUN


Sen akşam güneşi, ben de yıldızın,
Yakıyor toprağı kavuruyorsun,
Kasvetin gecemi örnek alıyor,
Almasın diyorum, anlamıyorsun..

Sen gittin gideli kalmadı neşem,
Ne bir gariplik ne de bir endişem,
Sevabım,serabım seni görmesem,
Ölürüm diyorum,anlamıyorsun..

Karanlık hatıran seni yendi mi,
Başkası övüp de seni yerdi mi,
Affedersin ama sen de kendini,
Bilesin diyorum,anlamıyorsun..

Bilmeden tükettin sen emekleri,
Gönlüne çizdirdin labirentleri,
Bir günlük yazılmış kelebekleri,
Ağlattın diyorum,anlamıyorsun..

Yağmurun buluttan sezerler seni,
Hasetler birikip üzerler seni,
Aslında bakıp da güzeller seni,
Görmemiş diyorum,anlamıyorsun..

Bir mesem kandırdı kara bahtımı,
Bilmeden gözlerin alır kahrımı,
Nereden dedin ya güzel sabrımı,
Yusuftan diyorum,anlamıyorsun..

Birazcık deliydi körpecik kadın,
Nerede bulunmaz, biçilmez tadın,
Güçsüzüm demek mi senin maksadın,
Kalpsizin diyorum, anlamıyorsun..

Toz toprak içinde beni yürüttün,
Vicdan meyvesini öyle çürüttün,
Asırlık yangınım, nasıl dindirdin,
Kuruttun yaprağı, sulamıyorsun,
Ne yapsam ne etsem ANLAMIYORSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder